«

»

דצמ
05
2012

היו פחיות, היו רובים, היום זה התור של הדיקטטורים

כשאתה בטוח ששמעת הכל, תמיד תופתע מחדש מספר חדש שיצא ביפן. בסדר, מדובר בסך הכל בספר ביוגרפיה על כ-70 דיקטטורים מכל העולם. אבל בשונה מכל ספר ביוגרפיה אחר, מדובר באוסף של 70 ציורים, שכל אחד מהם מוקדש עבור דיקטטור אחר מההיסטוריה האפלה של האנושות. אבל זה לא סתם ציור, זה ציור של איך אותו דיקטטור היה נראה בתור ילדה קטנה, בביצוע אנשים ידועים מהתעשייה, שכמובן, אני לא מכיר אף אחד מהשמות שלהם, כמו של טאקשי נוגאמי (Takeshi Nogami), שהיה העוזר של מעצב הדמויות המקורי של Girls und Panzer.

אני חייב לציין שבתור קריקטורה, ממה שיצא לי לראות בינתיים מהפרסומים, אני מצליח להבין את ההומור. אבל 70 דיקטטורים? לא שכל כך אכפת לי מאיפה הקריצו כל כך הרבה, מעניין עד כמה הקו ההומוריסטי נשמר.

מאו דזה-דונג בתור ילדה סינית קטנה על העטיפה של הספר.

בין הדיקטטורים "שמככבים" בספר הם: מאו דזה-דונג, הדיקטטור הקומוניסטי שהקים את סין של היום, קים איל-סונג, הדיקטטור שטוען שהוא קומוניסט, ששלט על צפון קוריאה מייסודה, מבנו ומנכדו כבר שמענו הרבה רעיונות מפוצצים לאחרונה. סדאם חוסיין המוכר לכולם בתור הפסיכופט עם הסקאד מעיראק, היטלר, סטאלין, מוסוליני, שאת השמות האלו יהיה לי מוזר אם אתם לא מכירים. פול פוט הקומבודי, טיטו ששלט ביגוסלביה. פידל קסטרו שכבר איש לא בטוח האם הוא חי או מת ואפילו מועמר קדאפי הפסיכופט והגלימה זוכה לגרסה נשית.

למי שמתעניין, הספר הזה ייצא לאור בחמישי הזה בשם Nyotaika!! Sekai no Dokusaisha Retsuden או בעברית: נהפכו לנשים – דיקטטורי העולם. לא יודע את מי ספר כזה אמור לעניין, מה שבטוח, הוא לא הולך להגיע לספריות העירוניות.

מימין לשמאל: מאו דזה-דונג, סדאם חוסיין על רקע סקאד, היטלר וההציורים שלו, סטאלין וקדאפי בשמלות הצבאיות שלו.

עם פוסטים כאלו, אני אחרי זה לא מבין למה יש כל כך הרבה אנשים שמחפשים בגוגל שאילתות המכילות "נשים" ו-"ללא בגדים" שמגיעים דווקא לכאן. ברצינות, אין כאן דברים כאלו.

מקורות וקריאה נוספת: ANN, AkibaBlog

עדיין אין תגובות

הפנייה אחת

  1. Jiyuuאמר:

    לול
    בהחלט מבדר, וכשלוקחים בחשבון שסדרות שמציגות כל דבר, החל מג'וקים ועד לגיבורים ממלחמת העולם השניה, או אפילו רובי סער כילדות קטנות כבר קיימות ספר שמציג דיקטטורים באותה צורה נראה נורמאלי לגמרי

אפשרות התגובה בוטלה.