»

אפר
16
2011

בלוג חדש-ישן

אחרי שאנימנגה נסגרה לשיפוצים, הבלוג המקורי שלי ננטש ונסגר לצמיתות, אני שמח להכריז על הבלוג החדש שלי, לא עוד "לא רק צופה", אמרו "AnimeWatcher".

אחרי הרבה מחשבה, חששות ורעיונות, הבנתי כי חסר לי הקטע של לכתוב על מה שאני צופה בו. בעבר, בתקופה של אנימנגה, זה היה יוצא בדרך המקובלת של תקצירים וכתבות, ומאוחר יותר, בתקופה שהבלוג הישן שלי היה פתוח, בפוסטים על אנימות שהצליחו להרגיז אותי יותר מידי, או שהרשימו אותי על יתר המידה (לאחר קריאה של הפוסטים בבלוג הישן, מסתבר שלא קשה להרשים אותי… עם כמויות הגונזו שסיקרתי).

בכל אופן, הגעתי למסקנה, שהנה ההזדמנות לחזור לכתוב בלוג צפיה. לא, זה בלוג צפיה בלבד, חיי האישיים לא מעניינים אף אחד, אך אני יכול להבטיח לכם שלמרות שקשה כיום למצוא דברים איכותיים לצפות בהם, אני נתקל בהם, וצופה בהם, ולא קשה לי להמליץ על אנימות רבות. כמובן שיש לי גם הרבה מה לומר על אנימות אחרות שיוצאות בשנים האחרונות… אני לא מתכנן לסקר פה רק אנימות, בתקווה גדולה, אצליח לעלות לכתב את חוויותי מאירועי קהילה בהם אהיה נוכח ואשתדל גם לדבר על דברים שהם קצת מעבר לתוכנית זו או אחרת. אין לי כוונה לדבר אומנם על סרטים או סדרות אמריקאיות, יש מספיק בלוגים שמדברים על הנושא, אך בלוגי האנימה בישראל די בדעיכה בזמן האחרון, ואולי אצליח לתת קצת מקום לרעיונות ומחשבות אחרים.

להגיד את האמת, אין לי יותר מידי מושג בשביל מה הייתי צריך את הפוסט פתיחה הזה, אחרי הכל, כבר יכולתי בקלות לדחוף פוסט ענייני על משהו שצפיתי בו לאחרונה…אך יתכן שזה לא יהיה הוגן עבור אלו שלא מכירים אותי, או לא יודעים מה הכוונות שלי.

לפני שבכלל אתחיל במשהו, כדאי שאציין, שאני עצמי, לא בטוח בשביל מה אני צריך את זה, או למה אני פותח את הבלוג הזה. לא בטוח שבכלל אקבל את כמות הצפיות שאני מצפה להן, או שאצליח לענות על הציפיות של עצמי מפתיחת הבלוג. אבל אני לא עומד לוותר לעצמי בקשר לבלוג הזה, אתם תזכו לראות פוסטים כפעמיים בשבוע. הוספתי מנגנון פירשון לפוסטים, כדי שאנשים שלא בטוח מכירים את כל המושגים, יוכלו לעביר את העכבר על מושגים מסויימים ולקבל הסבר קצר. בנוסף הוספתי מנגנון לשליחת דואר אלקטרוני כדי שכל גולש יוכל להציע, להתלונן או סתם לשאול שאלות שאולי יזכו לתשובה מפורטת.

ולפני שאשכח, תודה רבה לדניס על כל העזרה שהוא נותן לי עם הבלוג. אני מקווה שהציפיות שלי יתגשמו ולא יתבררו כרעיון רע…

נ.ב

אחרי שפרסמתי את הבלוג, גיליתי שהיה בלוג ישראלי לפני בשם הזה… אז אני מצטער אם תפסתי למישהו את השם, הגעתי לשם הזה בגלל זריקות שמות שמתחברים לשם הקודם של הבלוג שלי "לא רק צופה"… ובסוף נפלתי על הבסיס של שירות בלוגים מפורסם כי זה קליט… אומנם ממש ארוך…

עדיין אין תגובות

3 הפניות

  1. Chronoאמר:

    קדימה לביקורת הראשונה שלך D:

  2. 404אמר:

    אז כמה זה "too much"?

    לינק לMAL אולי?

    1. SybeRאמר:

      הרגשתי ששכחתי משהו… http://syber.myanimelist.net
      רשימת הדברים שזרקתי לא מלאה… כי אני לא נוהג להוסיף דברים כשזה פרק או שניים… אבל מידי עונה אני מנסה לצפות בהכל… (ודרך אגב, בגלל זה שום דבר מהעונה הנוכחית לא מופיע שם…)

אפשרות התגובה בוטלה.